הדברת נמלים ירוקה

הדברת נמלים ירוקה, איך עושים את זה?

כיום על ידי הדברה ירוקה ניתן להרחיק נמלים בשיטה אפקטיבית ויעילה עד מאוד. דבר זה נובע בעזרת חומרי הדברת נמלים ירוקה ושימוש של פיתיונות אשר הנמלים נמשכים אליהם. נמלים לוקחים את הפיתיונות לתוך הקן ותוך מספר ימים כל הקן מתחסל.

הדברת נמלים ירוקהאסי קליין מומחה  בהדברת נמלים, היתר הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה על כל הדברת נמלים ירוקה מקבלים תעודת אחריות כתובה. התחיבות ל 100% הצלחה נגד נמלים. ישירות למדביר – 052-8732060.

הורים רבים נתקפים היסטריה כאשר הם רואים את ילדם הקטן יושב בסלון ומפורר ביסקוויטים על השטיח. ההיסטריה כמובן היא אינה מהפירורים (בדרך כלל) אלא ממה שהפירורים יביאו אחריהם. נמלים זה סיוטה של כל עקרת בית, הנמלה הקטנה אשר לה פתרונות רבים להרחקתה אמנם מעטים יעילים…. אין סיבה שלא תרשו לילדים לאכול ביסקוויטים

מה היא הדברת נמלים ירוקה?

ההבדל בין הדברת נמלים רגילה לבין הדברת נמלים ירוקה הינו נעוץ בשיטת ההדברה וסוג החומרים. בביצוע הדברת נמלים רגילה משתמשים בחומרים כימיים ורעילים לסביבה ובני אדם וחיות.  הדברת נמלים רגילה אומנם מבטיחה תוצאה של שטח נקי מנמלים, אולם מזיקה לסביבה ואף לא רק מסוכנת לנמלים אלא גם לכולם ויש לנקוט משנה זהירות בבני הבית לאחר הדברה בבית. לעומת זאת הדברה ירוקה אשר בה המטרה אף היא להרחיק נמלים משטח הבית נעשית ללא פגיעה באף אחד למעט הנמלים עצמם.  הדברה נמלים זו נעשית בעזרת חומרים טבעיים המבוססים על צמחים, אשר אינם פוגעים בסביבה ואינם רעילים לאיש ולא פוגעים באוזון.

הדברת נמלים רגילה

אמנם הדברת נמלים ירוקה כשמה כן היא- אבל עם זאת חשוב מאוד שתדעו כי להדברה רגילה אשר בה ישנם חומרים כימיים היא יכולה להסב נזק גם לבני אדם. פעמים רבות ולא  לשווא מתבקשים בני הבית לעזוב את דירתם למשך יומיים שלושה על מנת להתרחק מהחומרים המסוכנים על מנת שלא תיווצר פגיעה במערכת הנשימה או העיכול- דברים אשר מסוכנים מאוד   לקשישים תינוקות ונשים בהריון.

הזמנת הדברת נמלים

אם נדמה לכם כי להשיג הדברת נמלים ירוקה זהו פרויקט ארוך מסובך ויקר אז טעות היא. בעזרת המדע ודרישת הציבור לשימוש בחומרים איכותיים וירוקים מחיר הדברת נמלים ירוקה כמעט שווה במחיר שלה להדברת נמלים ירוקה. האנושות עשתה צעד קדימה בהחלטותיה לשמור על העולם ובזכות זה קמו חברות הדברה ירוקה רבות אשר פועלות למען המטרה להדביר מכל בית ממטרידים ובראשם עומדות מי אם לא נמלים נחמדות וכל זאת על ידי חומרי הדברת נמלים ירוקה אשר אינה מזיקה לאיש. להזמנת הדברת נמלים – 052-8732060.